Kupno i zwrot biletu miesięcznego lub okresowego

Kup bilet miesięczny lub okresowy w kasie biletowej naszej firmy.

Udaj się do wybranej kasy (Piła, Wyrzysk, Chodzież, Wągrowiec) z otrzymaną wcześniej Bus Kartą. Dokładnie określ swoją trasę przejazdu i podaj przysługującą Ci ulgę ustawową. Precyzyjnie podaj przystanek początkowy i końcowy podróży. Jest to bardzo ważne, ponieważ przejazd z innego przystanku, który nie jest zawarty pomiędzy podanym przystankiem początkowym i końcowym kursu, nie będzie możliwy. Jeżeli przejazd odbywać się będzie z przesiadką, koniecznie podaj przystanek przesiadkowy.

  

  

Zakup biletu on-line

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy możliwość zakupu biletu przez Internet - doładowanie Bus Karty. Wszelkie informacje znajdą Państwo w poniższej, szybkiej instrukcji. 

  

Zachowaj paragon fiskalny

Kupując bilet otrzymasz paragon fiskalny-wydrukowany bilet. Jest to podatkowy dokument, który obowiązkowo należy zachować. Będzie on wymagany do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, anulowania biletu, przepisania biletu do duplikatu Bus Karty lub wystawienia faktury VAT. Paragon ten, bez ważnej Bus Karty, nie uprawnia Cię do przejazdów kursami realizowanymi przez PKS Piła.

 

Zwrot zakupionego na podstawie Bus Karty biletu miesięcznego lub okresowego możliwy jest jedynie w tej kasie biletowej, która bilet sprzedała. Do dokonania zwrotu, niezbędna jest Bus Karta i paragon fiskalny. Brak paragonu fiskalnego uniemożliwia dokonanie zwrotu biletu. W przypadku braku Bus Karty, zwrot biletu na podstawie okazanego paragonu fiskalnego możliwy będzie jedynie po zablokowaniu Bus Karty pasażera. W takiej sytuacji, ewentualna kontynuacja przejazdów na dotychczasowych zasadach, możliwa będzie po uzyskaniu jej duplikatu.

Praca w PKS Piła - poszukujemy kierowców autobusów
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów - zarezerwuj online terminu przeglądu

© 2024  |  PKS Sp. z o.o. w Pile

Projekt i realizacja MYKK